10 okt. 2009

Höststäd


Idag har vi städat undan i trädgården. För en månad sedan såg det ut såhär men nu är allt borta.
Skönt men liiite vemodigt. Klippte gräset idag oxå för absolut sista gången detta år. Kändes inte alls vemodigt. ;-) Är skönt att slippa tänka på trädgården. Nu är det bara snö som ska skottas framöver. Förhoppningsvis.

Bloggen blir dåligt uppdaterad ocg flera gånger har jag känt att sköter jag den inte så kan jag lika gärna lägga ner den. Men nu ska jag försöka ett tag till. Grejen är den att tiden inte riktigt räcker till these days. Och när jag har tid över väljer jag att göra annat.
Som sagt, jag ska anstränga mig lite mer och skriva här men det blir när jag har tid och lust.
Däremellan får det vara stiltje här.
Fast kommentera gärna för det är kul med feedback!

Inga kommentarer: