26 sep. 2009

Dubbel glädje

Jag är så glad, så glad!
Igår blev jag moster till två stycken små (nja - så små var dom nog egentligen inte...) tjejer.
Och mina barn fick alltså två nya kusiner på en och samma dag!
Med tanke på att jag bara har en syster så betyder det alltså att det är tvillingar hon fått.
Twins!
Wow!
Och jag är så glad för att allt gått bra!
Och att de äntligen kommit ut, för oj vad vi väntat på "bebbarna"!
De är namnlösa än så länge, men den ena vägde 3330 g och var 50 cm och den andra vägde 3385 g och var 49 cm.

*trallar och visslar*

3 kommentarer:

jennie sa...

ååååå gud va skoj, hälsa å gratulera din syster sååå mycket. Nu kommer hon ha fullt upp :))
//Jennie

johanna sa...

Vad kul! Vad skönt att höra att allting gick bra.Du får hälsa och gratulera.Är det bra med dig annars?

elin sa...

Hahaha ja jag har inte heller framkallat några kort sedan jag fick digitalkameran. Men nu efter vi fick Raul så känns det lite roligt att fixa ett album med bilder på honom i. Alla som hälsar på frågar ju efter bilder på honom dem kan få se. Känns bättre att ta fram album än att sätta dem vid vår data. Scrappade album är så fina men som sagt det tar ju lite tid och tålamod. Grattis till att du blivit moster!!