22 juni 2009

Confession

Var och lämnade blodprov i morse pga Waranet.
Alldeles nyss ringde Farbror Doktorn och konstaterad glatt att jag nog ätit för mycket jordgubbar i helgen.
(blodet var alldeles för tunt och då måste medicinen justeras)
Nä sa jag att det har jag INTE.
Jag har varit på Cypern en vecka.
Jaha ja då förstår jag precis, säger han och skrattar gott!
Han trodde jag hinkat alkohol eftersom det (likt jordgubbar o diverse andra livsmedel) förtunnar blodet men sanningen är den, sätt er ner, att jag druckit två, jag upprepar: TVÅ, flaskor med alkohol.
Små flaskor.
En Bacardi Breeze och en Smirnoff Ice.
Thats it.
Min vapendragare som jag hade med mig lyckades endast få i sig en Bacardi Breeze.
Så det var väl nästan rena rama hälsoresan vi var på.
Om man bortser från en o annan glass(dagligen) och en och annan chipspåse(även det dagligt räknat)

Inga kommentarer: