24 juni 2009

Resan till Cypern

Kul...
Här har jag ansträngt mig rejält för att få bilderna i korrekt ordning och så blev det bakvänt...
Så ni som vill se bilderna i rätt ordning får scrolla ner till slutet av detta inlägg.
Ska bättra mig i nästa inlägg.
För mer bilder kommer det!

Här har vi handlat lite. Varmt och svettigt fast klockan är sent.


Nu är vi på väg!


Ser ni lilla Sverige där nere!?


Ovan molnen skiner alltid solen.

Vilken fröjd att få lämna ett regnigt Sverige.
Här har vi precis fått komma ombord.
Väntan vid gaten.
Fördriver tiden med att läsa en intressant artikel om en känd kille i en känd kvällstidning.
Stödstrumpa på. Check!
Superviktigt för mig som har fel på blodet.
Pirrigt!
På tåget till Arlanda.
Skolavslutningen var över kl.10 och klockan 11 satt vi på tåget.
På vä till Arland. På väg till Cypern.
Jag, stordottern, hennes bästis, lilldottern, grannfrun och hennes son.
Nu drar vi!









1 kommentar:

Olle sa...

Haha...det var dold smygreklam!! :) Missade den totalt förra gången jag var här o smög...