11 sep. 2009

Here we go again

Återigen jaktänka.
Känns helt okej dock, för denna helg ska bli ännu en kravlös helg med avkoppling och dagdriveri.
Och får sambon lufsa runt i nån djup skog, alternativt kalt fjäll, så är han också nöjd!
Är i startgroparna för lite måleriprojekt men än har jag inte kommit till skott.
Skulle vilja ha ett riktigt utrymme att stå och måla i.
Som det ser ut nu så får jag skjuta några möbler åt sidan och plasta in golvet och stå mitt i tvrummet uppe och måla.
Det är inte bra för kreativiteten...
Och inte för målningsresultatet heller.
Risken är att det kommer damm i färgen eller att nån familjemedlem springer in i det nymålade.

För övrigt så ska jag använda helgen till att vänta och vänta på bebisarna som jag ska bli moster åt vilken dag som helst.
Såååå himla spännande!

Inga kommentarer: