2 nov. 2009

What a weekend!

Fredag inleddes med att bägge barnen for till sin mormor.
Sambon och jag knallade ner på stan och åt ute på Sventa´s.
Var första gången vi åt där och det var god mat och bra priser.
Mätta lullade vi till Natti och hyrde film och köpte alldeles för mycket godis. Så klart.
Kollade på "Benjamin Buttons otroliga liv".
Klart sevärd.
På lördagen var vi på stan och shoppade och fikade innan vi for hem till min mor och hämtade kidzen.
Efter en skön sovmorgon på söndagen så kom fick jag besök av käraste kollegan och sedan kom grannen i 3:an och ville öva taktil massage på mig. Vilket jag givetvis inte tackade nej till. Gudomligt skönt.
Senare på kvällen lagade den andra grannen i 7:an till kycklingspett med jordnötssås åt oss alla. Supersmarrigt.
Niiiiiice helg med andra ord.

Inga kommentarer: