24 nov. 2009

Kartell


Här är lampan jag fick när jag fyllde av familjen och grannarna. Tack å tack!
En "Boguir" från "Kartell".
Fina grejer det.
Den hade jag tänkt önska mig när jag inte fyller 30+ nåt mer.
Men sambon frågade grannen vad jag kan tänkas önska mig och hon visste hon, att denna lampan vill jag ha.
Sambon gick på hennes linje och drog och köpte den!
(att han inte alls gillar den och tyckte att den kostade en förmögenhet, vilket den verkligen gör, för att bara vara en bit plast är en annan historia...)
Nu är den min iaf så nu måste jag komma på nåt annat att önska mig när den stora dagen kommer.
Jag kommer säkert på nåt.
Liksom: Hur svårt kan det vara att komma på prylar man anser sig behöva/vilja ha/måste ha/ska ha/vara värd???
Plätt lätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

gud.. va "snyggläcker" lampan är, du är absolut värd den och efter ikväll är du värd en till min kära kollega

LoWa sa...

Tack bästaste du! Men du är ett riktigt proffs du! Kram

jennie sa...

Fan Lotta vad har du ställt till med???? Den där kartell lampan vill ju jaaaag ha ju, men ingen här hemma har förstått det tror jag:))Kram kram å grattis i efterskott