5 juli 2009

Sista Cypernbilderna!

Nu har jag tömt min mobil så här kommer några fler Cypernbilder.
Sen får det vara nog med foton därifrån. =)
(och som vanligt kommer bilderna lite huller om buller för Bloggerskan orkar inte sista och knåpa hur länge som helst med att få bilderna i kronologisk ordning. Livet är liksom för kort för det...)




När vi kom hem till Arlanda igen kl.00.55 på midsommaraftonsnatten möttes vi av två sambos/pappor som nästan längtat (förhoppningsvis) ihjäl sig efter oss.
Min sambo stod med denna lappen i näven när vi traskade ut i ankomstshallen...
Pinigt värre.
Vi heter inte Labba men det är hans nåt släktnamn som vi brukar göra oss roliga över.


Min parter in crime.


Vattenpolo för barnen varje dag.
Att den manliga lekledaren dessutom hade peruk och och tjejkläder
(och emellanåt även lösbröst) gjorde att även våra tonåringar fann poolaktiviteterna intressanta ibland.


En trött tjej på busstur med en alldeles nyinköpt simring.


Nissi Beach - vilket vatten!




Och vad har vi här då?


Jo denhär lille krabaten som blivit nergrävd.


Vattenvy med strandraggare i förgrunden. =)

Busstur till Nissi Beach. Gäller att hålla i sig...

Mina fina döttrar. Den stora fotar....


... Och fotar!


Kvällspromenad på stranden.


Min så gott som dagliga vy.


En del av resesällskapet i plurret.


Såhär såg det oftast ut: min lilla A och grannnens A var mest i och under vattnet.
Och min stora E och hennes kamrat K satt i solstolarna och chillade.
Ready for take off!
(skulle visst funka mot lock i öronen...)

In the air!


1 kommentar:

tiindra sa...

Tänmk så lik morsan hon är K alltså...
Har du åkt med till norralnd, eller???