31 juli 2009

Visafton!

Vickiehickietoria bjöd in oss på Visafton hemma i sin trädgård.
Vilken tillställning!
Kan bara gissa på att vi nog var minst 200 glada som anlände dit.
I blandade åldrar.
Till hennes trädgård.
Där hon fixat mat till oss alla!
Och på en scen underhölls vi av teater, Småstjärnor, dansare, Allsång och diverse grymma band. Blev inte många kort knäppta för min del (och inte så många cider druckna heller för den delen, vilket jag var tacksam för dagen efter) för jag hjälpte till att ansiktsmåla typ hundra ungar.
Och när det var klart så var jag spiknykter o kvällen var kolsvart!
Var massor med människor som jag tänkt byta några ord med men, men, det får väl vara till en annan gång!
Trevligt, kul, imponerande och vannsinigt bra ordnat var det!
Stort tack till Viktoria och Adde som jobbat så hårt för att ro detta i hamn.
Fortsätter ni med detta varje år så slår ni väl ut "Peace & Love" i Borlänge. ;-)



















Inga kommentarer: