7 mars 2009

Mätt

Som ni noterat så har detdär med dagens motion runnit ut i sanden.
Inte det att jag inte rör på mig, men jag glömmer skriva det.
Nu skrev jag det ju mer för min skull än för er skull.
Tror inte nån mer än jag bryr sig om huruvida jag rört på fläsket eller ej.
Men här kommer dagens mat istället!
Bara för idag.
Limited edition liksom, så pass på!!
Frukost 9.30: En balja te och två ostmackor.
Mellis 11.30: En latte hos frissan
Lunch 14.30: En 2/3-dels toast, en flaska Loka och kladdkaka med grädde.
Och nu, 19.30, är jag fortfarande proppmätt. Middag blir det alltså ingen. Hade smarriga tacosrester men skulle inte få i mig en ens.
Slutsats - kladdkaka mättar så jäkla bra att man står sig en sisådär 8 timmar minst typ!
Vajjert!
Hoppas bara att mättnaden snart ger med sig så jag kan få i mig chipsen jag köpt...

Inga kommentarer: