18 mars 2009

Vås

Veckorna går så fort att jag halkar efter med inlägg här på bloggen.
Idag har kidzen och jag varit till storstan för ytterligare ett besök på tandregleringen med stordottern.
Nu är det klart att det blir räls för henne.
Och hon har tackat ja till det.
4 kindtänder ska bort och sen sätter de i tandställning i både över och underkäke.
Det kommer bli jobbigt men hon har nog kommit till insikt om att 1,5-2 år kan det vara värt för att få stomatolleende sedan.
Och tänder som kommer vara mycket lättare att hålla rena.
Jag har gått igenom samma sak.
Och överlevt. ;-)
Efteråt så gjorde jag en snabbvisit på blomsterlandet och inhandlade 2 Mårbackapelargoner!
Mina första pelargoner inomhus ever.
TTT=TydligtTantTecken...
Köpte en blomma till men vet inte vad den heter.
Är nån sorts lökar som man har vid påsk.
Middagen intog vi på MAX.

Inga kommentarer: