13 mars 2009

Troschock!

Tog alldeles nyss ett skönt, varmt bad.
När jag badat färdigt rafsade jag ihop kläderna för att slänga dom i tvätten.
(Idag har jag haft på mig såna här baggyjeans med resår nertill.)
Och när jag lyfter upp jeansen så faller det ut ett par trosor (gårdagens dessvärre...) genom ena byxbenet!
Alltså har jag gått en hel dag på jobbet med ett par bättre begagnade trosor i ena byxbenet...
Snacka om att jag haft tur att de inte trillat ur på jobbet, eller när jag gick på promenad eller när jag låg i grannens soffa tidigare ikväll och kollade "Så ska det låta"!!!

5 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

http://vickiehickietoria.blogspot.com/2008/06/trosls.html

det har hänt mig...

Anonym sa...

Gud så pinsamt om det hade hänt!!!

Anonym sa...

Vi var in till stan och till granngården och jag frågade chaufören om vi skulle stanna vid er men han tyckte inte det utan förvarning...Han ville veta så att E var själv och inte hade en massa tjejkompisar där :0)...
Vi fick inte med sängen för bilen var full med pellets.....
Jag ska in till stan imorrn oxå tror jag på kalas...Kankse får jag med den då....

Anonym sa...

Ouips,...jag kom aldrig.....
Kom inte från kalaset före 18 och då bar jag väg hem..och hade då med mig en stor hundbur i bilen som skulle till P...Tänkte mig inte för innan jag åkte utan tog den för att svänga förbi henne på hemvägen...sängen blev bortglömd...
Storknar J så får du höra av dig så får jag åka iväg på studs i natten om så vara :0)...
Kankse till helgen då ...vore kul om d ville komma med oxå då och träffa E..precis som de inte träffas annars !!!!! :0)...

Anonym sa...

du e så jäkla rolig du....å ärlig