7 feb. 2009

Från A till E...

Var på stan igår för att inhandla lite nya bh-ar.
De gamla är så urtvättade att behagen närapå slinker ur av sig själva.
Traskar in på en "riktig" underklädesaffär och ber om hjälp.
Och hjälp får jag.
Med att köpa rätt storlek.
Det visar sig att jag tydligen gått från C till E.
E som i ELEFANTSIZE.
(fast det är som med skostorleken, tror jag har 37 men jag har nog egentligen 38 -jag har anat jag är en D men nog inte riktigt erkänt det och köpt lite för trånga. Men E???? Jesus...)
Hallå Newton och allt vad ni heter:
-Hur är det möjligt att nåt fast och fylligt kan bli större när det blir slappt och hängigt???
Jag fattar det inte...
Men nu har jag inhandlat en schysst, rejäl sak.
Det är nästan så dubbelhakorna skaver mot klyftan min. Moooaaahhhaaa!!!!!!!

Inga kommentarer: