11 feb. 2009

Jag ber

Hallå - döm mig inte som überytlig egoistisk kapitalist!!

-Jag engagerar mig i situationen i Gaza (och alla andra länder där det är krig och svält), jag skänker pengar och saker/kläder till hjälporganisationer, jag köper ofta rättvisemärkt och ekologist, jag sopsorterar och jag har ständigt dåligt samvete när jag kör bil och tappar upp badvatten istället för att duscha...
Jag väljer bara att inte skriva om sånt här.
Bloggen är min blajventil.
Ni förstår väl vad jag skulle nöta sönder familjen annars!? =)
Mitt målande och möblerande står dem periodvis upp i halsen.
Mycket märkligt...
Måla och möblera som är så kul!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Inne pa min 4:e bok nu! laser och laser. Visst sa du att boken Callgirl kunde lamnas kvar? den var inte den basta men ok.
Hittade sma citroner gula har pa hotellet sa den har jag last, den var jattebra.
Nu vantar jag pa att solen ska titta fram.
Kram

Lilla livet i Ingeborg sa...

Hej hopp! Du har en award att hämta på min blogg!:)

Du är inte den enda som kollade in träskorna, visst var de fiiina! Hela Mija är fin faktiskt. Hon skulle gärna få flytta hit och få fria händer kan jag säga:)

LoWa sa...

Linda: Lämna Callgirl där. Vill inte ha den tillbax. Har du läst "Sålda"? Den var väl skitbra. Och otäck.

Anonym sa...

Ja salda har jag last! den var otack... uss. laste ut den ena av dom dar arab bockerna igar.