14 feb. 2009

Fredagen

Direkt efter jobbet drog sambon och jag till Vås och KÖPTE SÄNG!
Äntligen!
Den blir levererad på sportlovet, så nu är det blåslampa i häcken så jag hinner få sovrummet målat innan dess!


Sedan umgicks med jag några kollegor hela fredagkvällen.
Värdinnan startade med denna välkomstdrink!
Smaskens.
Slutade med "botten upp" och sedan bjöds det på Moussaka (stavas?) och finalen blev ananspaj.
Mycket trevligt babbel och vid 23 gick "taxin" hem.




Och på fredagen fick jag även denna Alla hjärtansdag-buketten av sambon.
Bara det att han kom ihåg Allahjärtansdagen gör att jag förlåter honom för att buketten kom en dag för tidigt. =)



1 kommentar:

Anonym sa...

Ni får väl skruva isär stommen så jag kan hämta den om ni vill bli av med den...
Kan kanske behövas om jag flyttar...
Allt är så sjukt här hemma så det går inte att beskriva i ord...
Min kurator tyckte jag skulle ta och tänka på mig för en gång skull...och inte alla andra..Nu har vi gått så här i över 1½ år (tiden går fortare än vad man tror )..Det går inte att gå och må dåligt hela tiden...
Ska ställa mig i kö nästa vecka..så får vi se vad som händer....