11 feb. 2009

"Jag mötte Lassie"

Idag tog jag en tur i fina Gallerian.
(Blomsterverkstan har börjat med HouseDoctor, både prylar och kläder! Himla kul!!)
När jag och lilldottern o hennes kusin tar rulltrappan ner så skådar mitt högra öga en kändis.
Sittandes där på fiket i gallerian med en laptop i knät:
-Tony Rickardsson!
Det ni.
Mitt på blanka dagen.
Som kuriosa kan jag tillägga att jag och sambon var på samma fest som Tony för en sisådär 6 år sedan.
Och framåt natten stolpar sambon (överförfriskad...) fram till Tony och säger:
-Jaså du, du tror att du kan köra speedway du?
Behöver jag tillägga att en mycket förvånad (och irriterad förmodligen) Tony tittade trött på sambon och vände sedan honom ryggen.
Pinsamt...

By the way så har jag just fått veta nåt som jag inte får berätta för nån.
Synd för er.
Jag vet men ni vet inte. =)

Sleep well cykelställ.

Inga kommentarer: