8 feb. 2009

Fyndat

Förra söndagen var jag till storstan med en tjej som ville ha smakråd då hon skulle handla en massa "rassel" till sitt nyrenoverade hus.
Sånt tackar jag inte nej till!
Vi sprang i massor med inredningsaffärer.
(nytta med nöje - motion och shopping)
Hon handlade så det stod härliga till.
På sista affären var kontot tömt så då fick hon ta det på kredit...
Kul hade vi iaf och även jag hann slita åt mig lite prylar:

En snygg bricka/fat.
För halva priset dessutom.
Just nu ångrar jag att jag inte köpte en till...
(Sofie-Drömhuset: Visst är det precis en sån som du har?)


Lampskärmar till lampfötterna som jag målade svarta.
Billigt, snyggt och bra på Bauhaus.
(Tack för tipset Erika!)


Voila!


Och en ram på IKEA fick detta att bli ett riktigt konstverk.
Lilldottern har gjort den superfina fjärilen i skolan.

Hittade en rolig text på en blogg igår, som jag skrev ut och ska rama in.
Vill ha en svart ribba ram. Eller vit.
Så nu längtar jag till IKEA igen!
Då blir det 3:e helgen i rad som jag är där...
Men bättre det än att hänga på krogen va!? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var till ikea i torsdags och handlade soffan men du ska inte tro att jag fick titta på ngt annat heller...jag som inte har varit på ikea på flera år tror jag suckade djupt......
Det jag fick höra vad att jag var som en hund som ville nosa överallt...så det gick fort igenom affären kan jag lova dig...

Anonym sa...

Vad fint det blev med grejerna och du mucho sno!!