12 aug. 2009

Pirr

Nu har jag och kollegan varit på nya arbetsplatsen och ställt dit lite nya möbler och grejer.
Känns bra i magen, men det pirrar väldigt måste jag säga!
Mycket är oklart men det kommer att bli bra.
Nåt annat vill jag inte tro!
Efter 9 år på samma arbetsplats så är det kanske dags att se lite annat.
Men jag vet ju vad jag har, inte vad jag får...
Kommer sakna många av mina gamla kollegor och elever.
Jag har ofta en fruktansvärd separationsångest (och vill inte veta av förändringar) men brukar vänja mig ganska snabbt vid nya grejer och situationer.
Snabbare än jag tror.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är bra med förändringar.....man håller sej alert! Jag är ju en bakåtsträvare säger min "käresta"....tchiii fick han.

marie sa...

Du och jag Alfred, (va fan jag menar Lotta) fixar det mesta bara man har varandra, bra med lite nytt. kramis

Vickiehickietorian sa...

LycKa Till!

imorrn smäller det för mig....

B sa...

Det kommer bli skitbra! Kalasskolan nummer två ska ni ju till! (Ösby är nr 1 (: )