10 aug. 2009

Sista rycket

För er som vill vältra er i lite skadeglädje så kan jag meddela att nu har jag bara en (EN!!!) futtig, pyttevecka kvar innan jag ska till att jobba för lönen igen.
Heltid dessutom.
Hur kan ett sånt långt lov gå så fort?
Denhär sista veckan kommer späckas full med saker jag borde gjort för längesedan.
Och jag kommer ständigt på mer saker jag vill eller bör göra.
Som vanligt kliar det i målarfingrarna och på tur står en bokhylla som ska bli vit och en byrå som ska bli SVART.
Och så vill stordottern ha sina väggar målade.
Men först av allt så är today the day som morsan och styvfarsan kommer hem till sitt "nya" kök så nu ska jag dit och pimpa det sista och slänga ut kattskrällerna så jag kan städa riktigt snyggt.
Det ska vara så rent och fint att det svider i ögonen på dom!
Hehe...

4 kommentarer:

B sa...

Skönt att se att det finns fler som lär jobba för sina pengar (:

Marie sa...

hej gumman goo..ja vilken panik sista veckan, allt man skulle gjort ramlar över, en var ska jag börja??

Anonym sa...

Ja, hej på dig! Själv har jag jobbat en vecka. Tänker redan hur ska jag orka jobba fram till jul- ledigheten. Det har varit kaos på fritids. Men man får tänka positivt man kanske springer av sig semesterkilona Kram Kattis

LoWa sa...

B: Du om nån vet ju hur jag sliter/slet på jobbet! ;-)
Marie: Börja med att bara njuta så gott det går! Jag ska försöka med det iallafall. Hör av dig när vi ska ta en tur till Ä-hagen!
Kattis: Halloj! Va kul att du skrivit här! Kaos på fritids låter inte skoj... Rivstart på jobbet alltså? Ja springa skulle jag behöva göra för semsterkilon finns det gott om på mig... Hoppas vi får springa lite tillsammans på arbetstid! =)