9 maj 2009

;-(

Idag har två vänner fått sorgliga besked.
Ett var slutet på en lång, lång väntan och det andra var totalt och ofattbart oväntat.
Mina tankar är hos mina vänner och alla de har omkring sig.
Det är många som är ledsna... en lång tid framöver.
Och en sorg som varar livet ut...
Sorg skakar om livet ordentligt.
Och som "utomstående" så skakas även min värld om också.
Mycket tankar och medlidande.
Försöka förstå.
Fast jag aldrig kan förstå alls egentligen förrän om, hemska tanke, jag skulle hamna i samma situation...
När sånt här händer förstår jag i alla fall vad stort livet är...

3 kommentarer:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Usch, vad jobbigt att läsa att dina vänner har det svårt. Det är bara att finnas till och lyssna.
Kram till dig!

Annapanna sa...

Man inser att livet är HÄR OCH NU.
Ta vara på dagen, vänner och kärlek!

tiindra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.