3 maj 2009

What a day

Igår inhandlade jag (stackars personalen på Intersport - asså innan jag bestämt mig... Och de är ju inte billiga så jag vill ju vara riktigt säker på att de är sköna o passar mina små plattfötter) nya springskor.
Dyra men sköna!
Idag invigdes dom med intervallningträning med S.
Gick riktigt bra att springa.
Orkade absolut inte springa hela vägen men mer än jag trodde iaf.
Annars brukar det kännas astungt redan från start men jag tuffade på en bra stund.
Sköööönt! Efteråt!
Vårruset - here I come!


Hämtade hem lilldottern från hennes vanliga helgvistelse hos sin mormor och hästen Raffe.
Hon o lillkussen drog en tur med 4-hjulingen.

Han ville promt med hem till oss.
Det skar i hjärtat att inte kunna ta med honom...

Det blev ingen altanoljning idag för jag har dragit på mig ett rejält, köttigt, vätskande sår på knät av allt krypande på alla 4 i 2 dgr.
Inatt fastnade såret i lakanet flera gånger. Ajajaj.

Här på kvällningen kom grannen över med hembakat bröd.
Det ska bli spännande att smaka imorgon.
Receptet är från Selma Lagerlöfs spa så vi snackar nyttigt bröd.
Passar bra ihop med min löpning! ;-)
Tjingeling!!

2 kommentarer:

tiindra sa...

snygga pjuck!!!

LoWa sa...

Kostar det så smakar det! =)