5 maj 2009

Tisdag kväll

16.15 Slutade jobbet. Promenad hem.
16.30 Hemma. Hänga tvätt. Fixa käk. Röja kök/hall mm.
18.30 Ladies night i Gallerian. Stordottern ville dit. Turboshopping. Hon köpte två skor. Jag köpte gardiner.
19.10 Hem. Bytte om till motionskläder. Hastade o hämtade upp kompisen på långpromenad.
19.30-20.30 Promenad i hagel och regn. Mycket uppfriskande...
20.30 Hämtade dotter o kamrat på Sorf. Körde hem dom.
20.45 Åkte och handlade på Coop.
21.30. HEMMA!
Det är tur att kvällarna rullar på!
Med lite planering så funkar det mesta.
Gjorde dock en rövare och hoppade över läktsittandet på Sorf för att hinna med promenaden.
Fyyy vilken dålig mamma jag är... Hur kunde jag...

Nattinatt!

3 kommentarer:

tiindra sa...

Gud, vad hurtig du har blivit....
P. har gått ner ännu mera nu...dock bara ngt kila men ändå...
Jag lär göra ngt försök jag med här.
Men jag tycker det är så trååååkigt att tänka sig för vad man stoppar sig i mun hela tiden....bläääää.
Hon gör liksom två rätter vissa dagar...ett till barnen och sedan ett till de....
Vem orkar det?????

Anonym sa...

Halloj!
Trevlig blogg du har,jag laser ifran London och det ar sa mysigt!
Gick precis in forsta gangen NU! Fran Cissi och Vickie's... Ma gott/Malin D

LoWa sa...

Tiindra: Börja med motionen o så tar du matvanorna sen. Motion är ju bra ur alla synpunkter! Hälsn Soffpotatisen =)
Malin: Vad kul att du hittat hit! Jag har ju varit o kollat på Norrmanska när du o Cissi sjungit! Ni är så duktiga! Välkommen åter! =)