22 maj 2009

Mycke nu

Jag har inte glömt lösenordet till bloggen eller nåt.
Det är bara som så att vi är på sluttampen med toarenoveringen!
ÄNTLIGEN!!!
Det som är kvar är lite "lulllull" och måla alla lister och fönstret en gång till.
Men vi kan använda den!
Måste fixa insynsskydd oxå.
Är ju ett stoooort fönster därinne.
Nog för att vi är bundis med grannarna men vissa väl valda kroppsdelar ska de slippa se av oss. ;-)
Imorgon ska vi ha barnens minsta kusin här över natten.
Lille A, 2,5 år.
Så det lär nog inte bli så mycket bloggat på lö och sö heller.
Ses!

9 kommentarer:

tiindra sa...

Imorrn ska jag stå och loppa i närheten av dig...kankse vi kommer över en sväng..P-nilla kommer med bussen och ska hjälpa mig...Ska försöka sälja av en del men det är bara en fjärdel del av allt jag har...

Anonym sa...

du har väl hafft en väldigt bra el-dragare där? när ska du ha ditt godbarn?

Anonym sa...

kan tydligen inte stava. och vi ser dig inte

LoWa sa...

Tiindra: Jag ska iväg å hämta hem A och syrrans grabb men vore kul å ses! Titta förbi!
Anonyma Maria: Den bästa eldragaren! (men jag är inte imponerad av deras kommunikation, grabbarna emellan, för det var mycke kortfattat. Du vet hur de är...) Jag ju henne häromdagen ju! ;-) Haha - det är bara att hojta till om ni behöver avlastning! Ps. Var glad att du inte ser oss...

Anonym sa...

hej! Jag hittade din blogg och såg dom fina väggbokstäverna. vart kan man hitta dom?

LoWa sa...

Hej "Anonym"!
Jag har köpt dom på "Tant Blå" i Sala. Tyvärr så ska den affären läggas ner så de har nog kanske några bokstäver kvar. Här är Tant Blås bloggadress: http://tantblaheminredning.blogspot.com
Lycka till!

Anonym sa...

Ingen kan bli bättre än H att dra el även om S är äldre och har nga år mer på nacken hahahahhahhah...

tindra sa...

Jag glömde avs men jag tänker inte ens lämna det nu...för jag tror du förstår ändå...

tiindra sa...

hahah, nu skrev jag det ändå...hahha...
snacka om att man behöver lägga sig.....Tröttsam dag "igår"...