6 maj 2009

REA!


Här är en av längderna jag köpte på Hemtex igår.
Köp 2 betala för en. Jag köpte 4 och betalade för 2.
Måste dock byta gardinstång för att det ska bli riktigt snyggt.
Får ta en tur till IKEA o köpa stång nån dag. Billigt o bra.


Här är en massa fynd från "Tant Blå"!
Våningsfatet ska jag lägga allt fint Id.smink på tror jag.
En av plåtburkarna ska rymma kaninmat.(vi har letat nån bra plåtburk länge som är råttsäker)
Bokstäverna ska vara ovanför våran säng men de ska nog sprayas svarta eller aluminium först.
Ljushuset blir jättefint med en ljusslinga inuti.


Denhär ljusstaken är egentligen inte min stil men jag blev lite kär i den första gången jag såg den och nu när det var halva priset så fanns det inget annat val än att släpa hem den.
Men jag ska nog ha en liten grön växt, med låååånga hängande blad/stjälkar, på den istället för ljus.

Sorgligt nog så ska "Tant Blå" slå igen.
Synd.
Men å andra sidan så har jag inte handlat så mycket där men det är en fin affär.
Läget är dock inte det bästa...
Nåväl - läste idag att allt reas för 50%.
Jag funderade länge och väl...inte behöver väl jag nåt därifrån?
Blev osäker o tänkte att det är väl lika bra att åka ner och titta lite.
Det slutade med att jag handlade alldeles för mycket och fick mersmak på mer grejor.
Ljushusen vore perfekta presenter. 105 pix styck. Himla billigt.
Och så fanns det en svart "industrilampa" för 850 minus 50%.
Den skulle passa bra här hos mig.
Och ett helt skåp 2500 minus 50%.
Och stolar 700 minus 50%.
Och.
Och och och och...

3 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hmmmm, tant blå? ligger det i sala? i sånt fall. Var?
malla på du....tvillingar. det får ju var och varannan släkt! (var tredje århundrande...)

Lilla livet i Ingeborg sa...

Men guuud så snyggt!!

DRÖMHUSET sa...

Underbara fynd du gjort! Älskar att fynda, nästan som gratis då brukar jag reta sambon med att säga *ha ha*

Kram Sofie