3 mars 2008

Bara bara


Varför tänker jag alldeles för ofta att BARA jag vore smal, BARA jag bodde i ett annat hus, BARA jag gjorde si och BARA jag gjorde så, skulle allt vara si och så mycket bättre/lättare/roligare/ enklare bla bla bla...

Blir så himla trött på mig själv.

Är det bara jag som håller på såhär eller finns det fler???


"Design Simon & Thomas" på tv3 är så himla roligt. Vilka killar!!
Jag skrattar varje gång!
Skitsamma hur inredningen blir!
Men jag skulle gärna vilja ha ett rum som det på bilden...
BARA jag får tid/pengar/lust/ledigt ska jag fixa till det så här hemma... =)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej,då ...du är inte ensam om att tänka att livet vore lättare om "bara"....Det finns så många"bara"
Som du vet så är inte heminredning min starka sida...men jag önskade att jag hade lite intresse av det...

LoWa sa...

Tur att du har en karl då som har sinne för det! Hur trivs ni m hallsoffan? Känns den rätt eller tar den för stor plats? Vad säger H om den??
PS. Vad snygg din blogg blivit!