20 mars 2008

Tungt...

Har nyss kollat på filmen om WorldTradeCenter - attacken.
Så nu känner jag mig dyster. väldigt dyster. Vilket lidande.
Vad många som inte blev räddade utan plågades till döds. Klämda. Skadade. Saknade...
Lilldottern tittade också. Försökte förklara vidden av det.
Inte lätt att förklara varför några idioter offrar sina liv för att döda flera tusen på kuppen....
Finns det nåt svar på det? Hur kan människor bli så onda??????
Vad tjänar det till??
Usch usch vad mycket hemskt som pågår just i detta nu och drabbar stackars arma människor...
Nu stundar "Efterlyst". ännu mer ondska och brott.
Känns som det är långfredag redan idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är ok att du radera....Trodde bara att ingen skulle kunna tolka det ändå eftersom inga namn nämndes....Den det gällde har i ngen dator så vitt jag vet...

Anonym sa...

Nu sitter jag och äter godis....Det var den GI...
När jag mår bätre då du...ska jag bli smal som en pinne...

LoWa sa...

Haha - jag har tryckt i mig en kebabtallrik och den står mig upp i halsen... Och stordottern började må illa och fick lite feber nu ikväll. Sambon hade magsjuka i veckan...