16 mars 2008

PJJUUUHHH!

Nu har jag landat. Kraschlandat.
Resväskorna är upppackade, husdjuren är hemhämtade, kylen är åter fylld, sand och sololja är borttvättat ur kläderna och Linda´s Beautycenter är på plats i nya, snygga lokaler!!!
Alltså kan jag gå och jobba imorgon. Tur. För mig. Och jobbet. =)
Och som en liten bonus så har jag minglat på Wallins skor, läppjandes på champagne och tuggandes på snacks och snittar. De har oxå gjort riktigt fräscht och fint i sin butik!
Hoppas det smittar av sig till fler butiker i Sala.
Enda smolket i bägaren var att jag knatade in där med stallskorna...
(Eeeeh - kan säga så mycket som att ingen annan hade valt sina stallskor på den tillställningen...)

När vi var på Lanzarote så kom min mor på den eminenta idén att ge sambon en för tidigt födelsedagspresent!
- Ett lass grus blev avtippat här innan vi kom hem. Det var precis vad vi...eh...HAN behövde. Vår gård är (var) en lervälling. Snacka om att han blev en smula chokad när vi kommer hem och inte kan få in bilen på gården pga allt grus...
Han har jobbat hårt med sin present idag: skottat och skottat hela dagen så att vi kan få in bilarna på infarten utan att köra fast. Tack morsan!

Inga kommentarer: