15 mars 2008

I´m back!!!

Halloj!
Nu är jag back on track igen! (Tiindra och Vicky: vilket forum ni bildat!)
Lite brunare och lite mer utvilad än sist.
Och med lite mer smutstvätt än sist...
Har tagit mig igenom(puh.) en vecka på Lanzarote med familjen, styvfarsan, syster yster, hennes sambo och deras lilla son på 1,5 år.
Vi har haft det kanonbra!
-Syster yster: tack själv för kul sällskap! (Helt otroligt egentligen att alla barnen lekt ihop: en 15,5 åring, en 10,5 åring och en 1,5 åring. Kusinklubben.)
Varje dag har vi rört oss i sakta mak(? - vilket konstigt ord att skriva...) mellan stranden, poolen och restaurangerna.
Allt detta i sol och alldeles lagom värme!
Jag har badat i HAVET!
Alltså - hur härligt (jojovars, LITE kallt var det...) är inte det!
Så nu är vi sådär härligt mjuka i skinnet av allt det gyllenbruna.
Fläckvis har vi börjat flagna dock...
Jag återkommer med bildbevis. En annan dag. Inte idag.
Datorn är segare än segast för att den ska uppdatera allt vad det nu är.
Och den mesta tiden går till att fixa och dona på det som ämnar bliva Salas tjusigaste
skönhetssalong!
Slitigt hela dagen idag med att skura och skruva och kånka.
Men hårt jobb lönar sig: blivit bjuden på både pizza och tacos!
Så det blir till att jobba imorgon med! Då är det dags för piffing!
Kom dit och häpna på nyöppningen på måndag!!

By the way: vilken melodifestivalfinal!! Shit vad det duggade tät med bra låtar.
Min solklara favorit var Rongedalsbröderna...
Otur att de inte gick vidare...
Men jag ser redan fram emot att få rocka loss till den på statt! Haha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där lät inte helt fel...härligt!
Ja, jag hoppas att vi oxå åker ngn gång i framtiden....
Ja, jag får gå in och titta på ditt verk ngn gång i veckan....Säkert jättefint! Det brukar det bli när du har gjort ngt!!!!

LoWa sa...

Jag har inte bestämt nåt alls nästan på salongen. Det blev bra i alla fall! haha