21 mars 2008

Lidandet har gått mot sitt slut!!

Varför ska man lida mer än nödvändigt?
Nä, det där med lidande skiter jag i. I den mån det går.
(för den delen så skulle inte min dag blivit så olik de vanliga dagarna: städa, laga mat och plocka, plocka, plocka)


Detta är dagens påskpynt och det enda som blir.
Jag vill ju bära ut en massa skit. Inte släpa in mer.


Här är den omtalade kransen jag knåpade ihop för nån vecka sedan.
Inte världens snyggaste men jag gillar den ändå.
Den blåser så fint och färgerna blir jag glad av.


Istället för lidande så blev det bak och frosseri! Mmmmmm....
Vaniljbullar!

GLAD PÅSK alla vänner!!

4 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

Mmmmmm, bullarna ser giftiga ut!
bäst du lägger dem på första bästa buss mot ransta!

LoWa sa...

Haha - sista bussen har nog redan gått! Sorry. Men jag har dem i frysen.(och alldeles för många i magen...) Du vet ju var jag bor!
;-)

Anonym sa...

Jaha, du plockar oxå hemma....Trodde bara jag hade ungar som drog fram allt där det inte ska ligga....
Idag kom Påskharen till min torktumlare och hade gömt en liten kramhare (ja från H "blink")....Brukar aldrig få ngt så det var kul....
Du, de där bullarna ser goda ut...vanilj gillar jag....Kanske gör en avstickare i påsk :0)..

Små Hjärteting sa...

var ju tvungen att in och kolla... vilka smarriga bullar du har gjort, kommer mig nästan aldrig för att baka tyvärr. Men det är klart, höfterna blir ju glada för det ialla fall.:-)))
Kram Jenny