17 mars 2008

Mingel-måndag!

Första dagen på jobbet efter ledigheten.
Nu återstår bara 3 dagar innan påsklovet börjar!
Jo - jag vet att jag har det bra. Ett liv i lyx och sus och dus och ledighet.
Hela dagarna! NOT...
Men vissa dagar är lyxigare än andra. Och det är ju kul!
Särskilt när det är champagne inblandat. Hehe.

Jobbade till halv 6 och sen ner till Linda´s på invignings-mingel!
På Rådmansgatan minglas det numera oftare än på Stureplan.
Ikväll lämnade jag dock stallskorna(man lär sig av sina misstag - åtminstone ibland) hemma och svidade upp mig lite extra. Grannen o jag uppvaktade med en blomsterbukett.
Och det hade fler gjort, man kunde nästan tro man klivit in till floristen! =)
Alla tjejer på Linda´s: BRA JOBBAT!!
(Jag vet vilket jobb ni lagt ner!)
Nu har ni stans fräschaste butik. Inte illa!

Var får jag mingla härnäst?
Ge mig en inbjudan och I´ll be there!
Och får jag ingen kan det hända jag dyker upp i alla fall...
Låt champagnen flöda!
(den borde väl vara GI? Är väl mest bara luftbubblor???)

Tack och God natt. Nu börjar jag spåra ur...
Sleep well cykelställ.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

välkommen hem då får man väl säga!