29 mars 2008

Rapport från sjuksängen

Sicken dag jag haft idag...
Mått värre än nånsin tidigare.
Legat i sängen och knölat.
Kudden har känts som en sten.
Huvudet med för den delen.
Frusit. Svettats.
Men nu känns det som det vänt lite.

Varit ner och kollat på Sing-a-long.
Fick jag önska mig en väninna till så skulle det bli Sussie Eriksson!
(Ni vet hon som var med i c/o Segermyhr)
Jädrar vad hon är kul! Störtskön!
Jag blir glad bara jag tänker på henne. Haha!

Mindre glad blir jag då jag inser att snart är påsklovet slut och jag har legat sjuk halva veckan.
Hemskt irriterande.
Bara att hoppas jag är frisk till på måndag.
Sjukskriven första dagen efter lov vore pinsamt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Din sjuke stackare!!! Inte kul att vara det framförallt när det är LOV!!!
Vi har nu kommit hem som du märker och så försöker jag göra om i bloggen men jag kan inte logga in...det är ngt fel, så det är så frustrerande...vill visa alla fina bilder som vi tagit...
Krya på dig!!!

Annis sa...

Krya på dig...Ja, nu är den bistra sanningen i fatt en...lovet är slut and over...