8 maj 2008

3:e gången gillt!

Japp - jag har gått tre kvällar i rad!
Skönt som tusan och idag kändes det lättare att gå.
Kunde ta ut stegen ordentligt!
(har lite tendens att ta Geishasteg. Typ.)
Har haft stegräknaren på 2 dagar men tycker den visar för lite steg på promenaden...
6200 igår och 5900 idag.
Enbart på promenaderna alltså.
Vänninan ska ta på sig sin nästa gång så ska vi jämföra.
Min kilar kanske fast sig i nån valk.
Vad vet jag.
Har ingen kontroll på alla valkar hit och dit.
Och de är alltid fler än jag tror.
Brukar uppdagas i provhytten...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan kanske inte jämnföra med Z stegräknare....Hon kan ta längre eller kortare steg än dig...fast nu tror jag inte det för ni har korta ben båda två.....
När jag går min runda på 4,5 km, 45 min så blir det 5000 steg....
Min collega som har låånga ben hon får färre steg för hennes kliv är längre än mina..
Gå hundra steg och titta sedan på din stegräknare..Får du ca samma på räknaren så funkar den..Ibland får man flytta den hit eller dit i linningen så man hittar en plats som den ger utslag på...Har jag joggingbyxa så får jag hasa ner byxmidjan på sidan för fettet som dallrar, så den ligger strax ovan på höften...ett tips!
Visst är det skönt!!!
Idag ringde P och ville ut och springa spåret imorrn!!! Kors i taket!!

Anonym sa...

Jämnföra kanske jag inte ska skriva att man inte kan göra..för det kan man naturligtvis men man kan inte tro att man ska ha lika steg...på ett snitt kankske, var det jag mena....Du går små steg så du borde kanske ta fler än Z ,maybe......
Visst är det bra att ha stegräknaren....
Nu ska jag snöra skorna och ta en vända innan jag börjar jobba....
steg, steg ,steg...

Anonym sa...

Jag igen!!!!
Läs på min blogg om stegräknaren. Du kanske fick information med ditt köp men om inte så kanske du kan få lite hjälp....
Nu ska jag iväg och jobba....

Anonym sa...

Vad duktig du är då!Så ofta hinner inte jag gå.Jag får fokusera på löpningen om det ska bli något vårrus.Kram