21 maj 2008

Kroppschock

Har jag inte chockat min kropp förr så gör jag det nu:
Igår vårruset och idag öppning på fritids, jobba 3 timmar extra och sen hem och storstäda hela kvällen.
Inte klar än...
Tur att jag är tjej - annars hade jag aldrig klarat ekvationen städning och fruktansvärd träningsvärk.
(eller otur kanske, för hur kul är det på en skala att städa? Med eller utan träningsvärk...)

Men å andra sidan: varför klaga?
Jag har mitt hus och mina ungar kvar. Och jag lever.
Tänker på det som hänt i Kina...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig då.Vad kommer all den energin i från.Du kan väl ge mig lite.Jag skulle behöva det.Kram

Annis sa...

Duktigt gjort! Träningsvärk är nyttig värk. Skönt att ha färdigstädat också, sen är det ju bara att luta sig tillbaka när helgen stundar =).

Annis