16 maj 2008

Black & White

Här kommer ett inlägg med tema svart-vitt.
Först ut är mattan som jag skrev om tidigare.
Den blev ju lämnad kvar på Rusta av mig, men mitt hjärta veknade, så jag var dit häromdagen och hämtade hem den.
Tur i oturen så fick jag 20% rabatt som grädde på moset liksom.
Mattan trivs förträffligt här hos oss nedanför diskmaskinen.
Den ser ut som ett övergångsställe.
Kanske borde rulla ut den över gatan så kör folk lite saktare!

Och här kommer, på begäran, ett kort på mig i solbrun skrud.
Hur blek var jag innan liksom?
Samma kontraster som köksmattan.
Och som ni ser på handen som skymtar så ser det ut som jag varit i Thailand hela vinterhalvåret.
I wish.
Jag är nästan lika brun som tanterna i kassan på H&M!
(dock är jag inte lika skrynklig i dekolltaget som dom. Än.)
Himla fräscht känns det i alla fall.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Dra på trisser...så där brun blir inte jag ens på sommaren..Man kanske ska göra en behandling:0)...

LoWa sa...

Tror du JAG varit såhär brun nån gång?? Synd bara att man sitter inne med långbyxor och strumpor. Nu skulle man ju vilja strutta runt på stranden vid månsan. *blinkar*

Vickiehickietorian sa...

wow!vilken skillnad! hade inte en aning om att det blev så!
jag förstår att du vill strutta runt som en baywatchbrutta!