3 maj 2008

Sicken utmaning

Jag blev utmanad av Vickihicketoria.
Utmaningen hittar ni om ni scrollar ner efter krukan.
Den hamnade där av nån anledning.

Som lite kuriosa kan jag bekänna att jag gillar att fylla i enkäter och liknande.
Helst ska det vara kryss-svar.
Sambon får ibland (alldeles för ofta tycker han) tjocka luntor med enkäter från Statistiska Centralbyrån.
Han vill slänga dom omedelbart men jag fyller glatt i dom och skickar tillbaka!
Jag får även enkäter via nätet några gånger i månaden.
(anmälde mig alldeles frivilligt till det. När man fyllt i typ hundra stycken får man en trisslott =)!)
Rena rama julaftonen varje gång!
-Ni undrar om jag har nåt liv?
Jo, det har jag väl. Men alla har vi väl nåt udda beteende som vi dras med...
Jag råkar nog ha flera stycken...

Tack och God natt!!

Inga kommentarer: