15 maj 2008

Pepparkaka

Idag har jag provat nåt nytt:
Jag har solduschat!
Det var mycket...intressant...och just nu är jag mycket...brun.
(Vickiehickietoria - släng dig i väggen!)
Själv hade jag aldrig kommit på tanken men min granne föreslog det.
Hon till och med propsade på det!
(hon vill väl inte behöva bli bländad varje gång jag kliver ut i trädgården... =))
Och tur att jag är så akrobatisk av mig för man var tvungen att vrida sig och bända sig hit och dit.
Som på ett pilates pass. Typ.
Känns bra iallafall - fräsch och brun utan att ha behövt steka en enda sekund i solen.
Ni som känner mig vet ju att sola är inte min favoritsyssla.
Jag trivs bäst i skuggan.
Under täcket! =)
Risken är bara att nu blir jag väl brunberoende...

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

åhhhhh, säg till om det blir nåt hus till salu på er gata! du verkar få väldigt bra erbjudanden från gatansgrannar.

lägg upp en bild vettja! få se dina välsvaravade och nu ack så bruna ben!

LoWa sa...

Erbjudanden och erbjudanden... hm. Jag kanske är en försökskanin?
Men vi har väldigt trevligt här på gatan. Fikar mycket! Och skålar ibland! (just kareokefester i trädgården har dock visat sig vara impopulära bland övriga grannar...)