17 maj 2008

Filmplågan

Har kollat på "Guldkompassen". Hela filmen.
En film i "Narnia-stil".
Och jag, som heter slöfock i mellannamn, blir så RASTLÖS av att se på film.
Särskilt "barn o ungdomsfilmer".
(skäms att berätta det men jag varken sett "Harry Potter" eller "Sagan om ringen"...)
Lilldottern utbrast i mitten av filmen att såhär länge hade jag nog aldrig sett nån film förut.
Och då ska ni veta att suttit länge och funderat på att gå och städa badrumsskåpet istället.
Vad som helst bara jag slipper se filmen.
Visst är vissa filmer bra men nån filmmänniska är jag inte.
Har verkligen försökt, för det låter så mysigt när nån berättar att dom hyrt en film och legat och kollat på.
Tycker att det verkar så mysigt att sitta och dricka rödvin med.
Försökt träna på det också men det vill sig inte heller...

Inga kommentarer: