10 maj 2008

A wiew from hängmattan

Låg i hängmattan en stund idag.
Härligt. Fick en försmak av mitt soliga sommarlov som snart är här!

Utsikten då jag tittar uppåt.

Utsikten då jag tittar framåt.
Vem har blekast ben? Det står mellan mig och Vickiehickietoria.

Utsikten åt höger. Här ser man den nyklippta gräsmattan.
För övrigt dom 20 kvadrat som jag orkade klippa. Värmen...
Resten är oklippt...

Utsikten åt vänster.
Där bor kaninerna, och stordottern hittas ofta där.

Har haft en skön dag!
Vilken sol!
Vilken värme!
Dagen började något för tidigt med Clearroundhoppning på SORF.
Allt gick väl och lilldottern fick en rosett med sig hem.
Kvällen avrundades med mysigt cider-drickande hos gula grannen.
Där satt vi några tjejer och drack cider och babblade om ditt och datt.
Vad annat kan man göra en ljum kväll som denna!?

2 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

hahaahaha! jag vinner eller förlorar det beror på hur man serpå det. jag är blekast! efter gårdagens lasarettbesök blev det ingen sol!

Anonym sa...

ja ser dina tår .hua (rysning)