10 maj 2008

Fredagsfynd

Helgen inledes med en tur till storstan.
Shoppade loss med lilldottern och hennes kusin.
Det vi skulle ha var ridskor och ridkläder - men det vi kom hem med var bland annat:
2 svarta tavellister. Snygga, snygga. Från Nordik of course.
1 pennburk till köket. Världsviktig grej.
En svart och vitrandig löpare. Bruka på Nordik.
1 jeansklänning modell "hur-vid-som-helst". H&M. Min nya mysklänning i sommar.
2 blusar på rea. Men dyra ändå. Från Esprit. Till mig.
1 svart t-shirt/blus. Den trollade bort i allafall 2 kilon. H&M. Oxå till mig.
1 förpackning svarta hårsnoddar. Var tar de vägen egentligen??
(kunde man prenumerera på svarta snoddar skulle jag göra det direkt)
1 halternecklinne till stordottern. H&M.
1 halternecklinne till lilldottern. H&M.
Och så blev det naturligtvis en massa "rassel" också till oss alla.
Det jag ångrar att jag inte köpte var en svart och vitrandig plastmatta som jag såg på Rusta.
Den får komma med hem nästa gång!
I halvlek käkade vi på "Donken".

En bra dag. Vi seglade hemåt i solnedgången.

Inga kommentarer: