18 juli 2008

Före-efter

Jaha och nu till det "oväntade" som blev avslöjat redan innan! =)
(Björn - jag utmanar dig vad gäller hårklippning!)
Det var alltså inget mer sensationellt än att jag klippt av mig håret och även blivit blondin igen!
Men det kan vara nog så traumatiskt att bestämma sig för att bli korthårig.
Även fast jag inte direkt hade midjelångt innan. (Jag har ju ingen midja! Moooaaahhhaa!!!)

Nåväl, här kommer ett före kort:
(precis nystajlad efter att ha varit hårmodell)


Och här kommer ett efter-kort:

Vad tycks!?
Jag är nöjd. Väldigt nöjd.
(ni ser väl att jag blev väldigt lik "Mat-Tina" - hoppas bara jag blir lik henne på matlagningsfronten oxå...)
Får dock se hur snyggt det blir när jag ska stajla det själv...
(ska sova sittandes inatt)

Tack så mycket för att du är så duktig och tålmodig, "Häl-Fia"!

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja är oxså ny staylad med slingor o kort fesyr(?) men ej efter nån mat-tant.(ja är bara snygg). nu är det bara hon i mitten som lärsnygga till sig. mvh favo grannen

Anonym sa...

Det där ser ju ut att funka!

Vad gäller utmaning.. skulle behöva toppa mig en decimeter eller så. Räcker det som hårklippning? (:

Lilla livet i Ingeborg sa...

Sommrigt och SNYGGT!

Vickiehickietorian sa...

wow! min frisör ballade ur....och drog till spanien.
jag komemr nog få se ut som ransta i håret resten av mitt liv.
jag som vill se ut som armenien!

Synd att du/ni inte kunde komma på viasaftonen. då hade ju du kunnat gå som hårmodell på fastbocatwalken!

Anonym sa...

Du ser ut som för ett tiotal år sedan..då var du oxå blondin...
Mkt snyggt!! Får se ibn real action imorrn!!!
sovplats finns väl om det skulle behövas!!! eller ska jag ta med lilltältet????.....
Jag tror jag har skjuts men mkt hinner hända innan dess...

Anonym sa...

Det blev snyggt!

LoWa sa...

Anonyma Maria: Mittengrannen är ju snygg sen innan. Och yngre än oss gamla haggor... =)
Björn: Go for it! Inte en dag för tidigt! *blinkar*
Sandra: Tackar! Kul du hittat hit!
Vickie: Jag minns fortfarande inte hur Armenien såg ut... Behåll catwalken så kommer jag nästa gång det är Fastboparty!
Tiindra: Här är det gott om sängplatser!! Har ju en hel husvagn oxå! (du minns rätt med frisyren: Det var när E var nåt år gammal typ 94-95)
Johanna: Tackar! Får väl se hur mycket jag orkar fixa innan jobbet... Du vet ju hur jag kan se ut!