10 juli 2008

Minipyssel


Här är senaste pysselprojektet.
Lite mindre projekt än tidigare!
Mitt pysslande med att måla om rum slet väldigt på min rygg, mina armar och övriga familjemedlemmars psyke. =)
Denhär "bandkransen" gjorde jag till min mor för hon önskade sig en.
Hon gillar blått så det är noggrant utvalda band.
Har även virat en silvertråd med vita pärlor på runt kransen.
Syns dock inte på bilden.

Gårdagen förlöpte enligt planerna.
Släkten är ju inte så stor numera men de som kommer, de kommer i ur och skur och gratulerar!
Och de som inte kommer kan vi vara utan. Så det så.
Senare på kvällen hade lilldottern övernattningsparty med 4 tjejkompisar i husvagnen.
Vi for en sväng till Hillingen och två modiga doppade sig!
Halv 1 släckte de lampan och då stupade även jag isäng.

Inga kommentarer: