5 juli 2008

Peace & Love

Nu är det bäddat för Peace & Love här hemma!
Inte just för att sambon klev på semester idag, utan för att han tagit hem HUSVAGNEN!
Jag kommer att få tillbaks mitt liv!
Jaja, så illa har det väl inte vart men det har inte varit en dans på rosor.
Vi har haft många griniga kvälls/nattdispyter stordottern och jag.

Jag kommer numera kunna se på tv:n(och slippa Scrubsmaraton tex.), kommer kunna ligga i tvsoffan(utan att bli bortkörd), kunna gå och lägga mig före 1 på natten(jag är ju himla kvällstrött faktiskt) och jag kommer kunna få sova en hel natt(utan att vakna av fnitter vid halv3).
Tonåringen flyttar ut i husvagnen!
Med sina kamrater såklart.
Alldeles ensam tror jag inte hon vill sova där.

Men snart kommer lilldottern hem och då vill hon också sova där med sina kamrater.
Vi får väl införa nåt sorts bokningssystem...

2 kommentarer:

Anonym sa...

visst är det välan underbart med husvagn! j flyttar ut så fort det går och flyttar in så sent det går.
Sen har vi åbäket står nere vid dass så toa har han.
för han har flickvän och då kan det låta oxå...
(rödkindad)
sov gott

Anonym sa...

Jag läser att det alltså inte spelar någon roll om barnen är 3 år eller 16 år.Det blir aldrig lugn och ro.Jag som går och tror att det blir bättre när dem små liven blir äldre.