20 juli 2008

Partyprinsessorna

Här kommer en summering av gårdagens tjejefest hos mig.
(gäller ju och passa på när sambon och lilldottern är på fjället!
Stordottern förstod att hon skulle bli utvisad i husvagnen så hon ringde "mormor-akuten" som kom och hämtade både henne och alla husdjuren till tryggt förvar!)



Tjohoo - nu ska här partas signalerar S.
M fnular på huruvida det blir med den saken.



Skål och välkomna!


Värdinnan!
(detdär är för övrigt min ordinarie värdinneposé)


La Grannars! Humle och Dumle.


Bla bla bla - mycket prattid som ska tas igen!




Gissa vem som varit utomlands gånger 2 och vem som varit inne och målat.
Knivigt värre!




Ja ni ser ju vad kul det var när vi drog upp volymen lite!


Var nästan lite orolig att de skulle nöta bort nya väggfärgen i dansens virvlar!


Ja vad säger man om detta?
Min förklaring, till att jag ser sur ut, är att hon är så brun och jag är så blek...


Håj-håj här berättas det rövarhistorier!


Här är det sista rcket liksom!
Det är bara läsken som inte blivit tömd...

En rolig kväll!!
Jag lullade isäng vid 3 och sen upp igen kl 5 för att ägna dagen åt att må riktigt illa...
*jämrar mig*

4 kommentarer:

Anonym sa...

du skulle följt med mig på lång promenaden nu känns det bättre mvh favo grannen tack för en supper kväll

Anonym sa...

Ojdå, blev det så pass illa för dig...Jag hade inte ens huvudvärk i morse.../du vet ju attj ag brukar ju inte bli så dålig)Dock har jag inte haft ork till att göra ngt så jag har bara sofftat hela dagen...Mest setat vid datorn...Gjorde väl mat till kvällen men det var väl det enda...och hämta lilltösa hos en kompis men då åkte jag bil...Ingen stegräknare på idag...

Vickiehickietorian sa...

det där såg riktigt trevligt ut!

Anonym sa...

Bättre sent än aldrig vill jag tacka för en KUL kväll!! Det var en sån det var värt att offra dagen efter för. =)