13 juli 2008

Nu jädrar...

Jag blir galen!!!
I hyreshuset brevid oss bor det alltid av nån anledning (pucko hyresvärd) bara yngre människor med problem av varierande grad och slag.
Nu bor där en kille som envisas med att spela på stereon så högt det bara går.
Med öppet fönster.
Jag vågar inte ens berätta vad jag tänkt göra med honom.
Det är i alla fall väldigt olagliga, smärtsamma handlingar av totalt oerotiskt slag som valsat i min hjärna.
Sådana tankar uppkommer då man inte kan sitta ute på sin egen altan och föra ett normalt samtal utan att överröstas av musiken.
Ligga i hängmattan när han spelar är som tortyr.
Och sova nattetid är bara att glömma.
Igår spelade han till och från hela dagen.
På kvällen var det tyst men sedan klockan halv 2 till halv 4 i natt drog han igång igen......
Så idag är jag trött.
Och fruktansvärt irriterad.
Spelar han inatt igen så kommer ni att få läsa om det på text-tv:n...

1 kommentar:

Anonym sa...

vi kan hjälpas åt. så blir ingen misstänkt. hörde inte ett ljud. favo grannen
ska lägga E o sen kolla din film