12 okt. 2008

Bloggstrul

"Blogger" strular så det är omöjligt att få in partybilderna.
Har inte riktigt tid att sitta här och tjorva.
De bilderna får bli en annan dag!
Den som väntar på nåt gott... =)

Men som kompensation (!?) så bjuder jag på en bild med min nya tavla som hänger i badrummet:


Det var den affischen jag klickade hem.
(finns i 31 olika färger)
Jag tycker budskapet är grymt:
"Behåll lugnet och kämpa vidare"
Det är väl precis så vi ska förhålla oss till livet! ?

Och jodå: det blev en tur till IKEA.
För jag ville ju så gärna köpa ramen så tavlan skulle komma upp.
Hade sån sabla tur för det var sista ramen.
Sen blev det MAX och det passade magen utmärkt såhär dagen efter.

Ha en bra vecka!




1 kommentar:

Anonym sa...

Jasså, turen blev av....
Vi åkte och shopapde men åt andra hållet till storstan och vi käkade kebabtallrik...som oxå passade alldes utmärkt efter igår....
Snyggt blev det med tavlan...