5 okt. 2008

YES

Man ska aldrig upphöra att förvånas!
Sambon trotsade all motståndens lagar och smärtans med för den delen och fixade en hel del härhemma.
Yippiiie!
-Skotorken var paj och den blev lite sisådär lagad.
Funkar men måste användas med kontakt i och ur.
Det kan jag leva med.
-Tavellisterna i tvrummet kom upp!
så himla snyggt blev det!
-Säkringen till lampan är på plats efter ett år utan taklampa.
-Videon/dvd:n kom in i sideboarden. Äntligen blev hålet borrat!
-Och sen borrades ännu ett hål för att kunna använda kontakten bakom sideboarden.
-En gardinstång åtgärdades då den hängt lite för löst.
-Smarrig middag i lördags!
Vad mer?
Hm.
-Jo kupévärmaren är på plats i lilla bilen.
(haha - lilldottern o jag skulle till coop nu på kvällningen. Jag såg INGET ut genom rutan. Värsta sega fläkten. Vi åkte ändå men med sidorutorna nere. Upptäckte snabbt att så kan jag inte köra. Så lilldottern fick hänga ut genom rutan och lotsa in oss på närmsta avfart... en gubbe bevittnade det hela och frågan är om han nånsin kommer få huvet på plats igen så mycket som han vred det ur led!)
-Och på eget intiativ blev avloppet i köket rensat.
Pricken över i liksom.

Så tack käre sambo för det!!
Nu får vi hoppas att blåsan inte blir inflammerad för då lär det väl va mitt fel...

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

yes! äntligen nån som skriver något så jag får nåt att läsa!
men nu förstår jag att du inte haft tid att srkiva....vilken man!!
ge honom en härlig massage nu så gör han om det igen och igen och igen...