20 okt. 2008

Som vanligt

Har väl inte så mycket mer att förtälja annat än att jag mår bättre nu.
Jobbade som vanligt idag.
Åkte hem efter jobbet som vanligt idag.
Slarvade med att laga middag som vanligt.
Kollade "Simon & Thomas" som vanligt.
Jag går snart och lägger mig som vanligt.
Och jag kliver upp imorgon och går till jobbet igen som vanligt.


Känner att denna blogg går i "stå".
Jag bara mal om simpla vardagsting.
Snart står höstlovet för dörren.
Då kanske jag får lust att skriva igen.
Lusten att måla ett visst sovrum börjar i alla fall göra sig påmind!
På gott och ont. =)
Som vanligt.

3 kommentarer:

Annis sa...

Du är inte ensam, jag håller dig gott sällskap i det vanliga. Egentligen händer det en massa men det snurrar så fort så inget kan komma på pränt. Är du ledig HELA veckan? jag är ledig två dagar, men det är efterlängtade....

Annis

Anonym sa...

Du kan få göra nåt fräckt motiv på nån av mina väggar om det skulle få bort vardagsrutinerna? (:

LoWa sa...

Annis: Ledig HELA. Men det är mitt sista lov(förutom jul och sommar då) Kommer jobba på sport påsk och höstlov hädanefter. Snyft...
b: Om du tar över mina vardagsrutiner så har du en deal! Fan vad kul det skulle va att måla Nomi/Nemi eller va det var hon heter. ps. Du passar bra i taxin! =)