1 okt. 2008

TEI


Jaha så har jag då testat Tei.
-Va???
Ni vet inte vad det är????
Hello - det är ju 2008 ju...

Om sanningen ska fram så vet inte jag heller knappt vad det är.
Men jag vet hur det KÄNNS.
En viss salong här i stan (vi kan kalla den L´s BeautyCenter) har köpt in denna nya, dyra apparat.
Och som alltid så är jag pigg på att vara försökskanin.
Den är bra för det mesta såsom muskelvärk, celluiter, fibromylagi, uppstramande, dränerande, cirkulationsproblem mm. mm.
Och än är det för tidigt att uttala sig om effekten.
Imorgon kommer det visa sig om jag kommer ur sängen eller inte...
Men att ligga där var faktiskt JOBBIGT på ett skönt vis.
Det kändes att kroppen jobbade ordentligt.
Och det syntes då jag skakade och durrade.
(kände mig lite som Frankensteinfilmen typ)
Men efteråt kände jag mig skönt avslappnad.
Ska få prova en gång till och då ska det bli hårdkörning!
Man bestämmer själv styrkan på programmet.
Nattinatt!

4 kommentarer:

Vickiehickietorian sa...

vaddå? man kan ligga oc hläsa eller blogga medan man går ner i vikt?

LoWa sa...

Jäpp!

Vickiehickietorian sa...

kan inte Linda komma ihåg mig ibland! va fan hon kan väl dela med sig! eller är ni bästisar?
kan du inte lägga upp lite före och efter bilder på dig själv, gärna filmklipp så att man ser om du slutar dallra eller durra vad du nu sa....

LoWa sa...

Skulle du spänna fast din bästis i en säng o koppla på 73000 volt typ?! Jag är en försökskanin. =)
Nä detdär med bilder får vara. Möjligtvis att jag kan slänga in en när jag väger 50 kilo. (ska bara leta på den först...var ett tag sedan...närmare bestämt 11 år sedan och kommer ta mig ytterligare 11 år att nå däråt igen)