14 okt. 2008

Utsikt

Eftersom vi bara har en toa i detta huset
(än så länge - den andra är ju under uppförande - sedan 10 år tillbaks...)
så sitter man ofta med öppen dörr så att övriga familjemedlemmar kan göra sig ärenden in osv.
Inte alls kul.
Och utsikten från självaste toastolen (uj - nu blir det intimt liksom) är detta:


Garderoben i hallen utanför.
Kartongerna som ligger där började samlas där typ 1995 och sedan dess har de bara blivit fler och dammigare.
Och i alla dessa år har de irriterat mig.
Och så idag - miraklens dag - så tog jag mod/lust/energi till mig och tog bort dom.
De kommer bra till pass nu när det börjar närma sig julklappsinslagningstider.
*Tadddaddaa*
Klockren Feng Shui:


Tre fina lådor i renaste vitt!
Visserligen tomma men säkerligen inte så länge till.
Nu kommer jag aldrig vilja stänga toadörrn!
Istället kommer jag och sitta där och bara sitta och titta!

Tack och god natt.

1 kommentar:

Vickiehickietorian sa...

åhhhh, jag vill också. känna lust att pyssla med hemmet.
Men jag är så trött, jämt