26 dec. 2008

Bort

Idag skulle jag kunna slänga ut (eh...packa ner)granen och allt rassel förutom adventsstjärnorna.
Nu är julen slut och all förväntan över.
Men jag är alldeles för slö för att göra nåt vettigt överhuvudtaget.
Det får bli en annan dag!
Varit i Vås hos styvfarsans släkt och käkat.
De ser man inte alltför ofta så det var trevligt.
Även fast jag hatar att gå runt och ta i hand och "kallprata" innan allt liksom kommer igång när man är på tillställningar.
Brukar gömma mig bakom sambon så får han sköta snacket och handskaket.
Men idag var jag riktigt tuff och visade framfötterna.
Enda misstaget var att jag beskrev målande hur blodplasma ser ut.
Medans vi åt efterrätt...
På tal om efterrätt:
chokladkladdkakabotten med ett lager blåbär som toppats med nån sorts vitchokladcreme.
MMmmmmmm.....
*dreglar*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hupp, hupp,,,inte än ska granen ut nu:0)....inte förrens tjugonde knut och sedan ska man dans ut den..Gör inte ni det "blink"???